Zavolejte nám a domluvte si schůzku
Tel: +420 739 042 042
Kontaktujte nás mailem a my se s Vámi
spojíme.
Celý systém vychází z centrální správy všech agend a z jednotného logického návrháře funkcí. Administrátor systému, na kterého může přejít kompletní správa, se v něm snadno a rychle zorientuje a nastaví jednotlivé agendy tak, aby uživatele spolehlivě vedly při plnění jejich cílů.
Uživatelé (nebo skupiny uživatelů) mají systém přizpůsoben tak, aby se nemuseli zdržovat zadáváním klíčových informací a zároveň jim ubyla jejich každodenní rutina.
Oddělení obchodu na své pravidelné poradě naplánuje setkání s klienty. Vedoucí oddělení Karel pověří Marii, aby připravila anketu se třemi variantami setkání s návrhy na ubytování a stravování. V generátoru šablon ProCESu připraví Marie formuláře ankety včetně formy oslovení a odešle návrhy Karlovi. Po schválení Karla anketa odchází přes intranet interním zaměstnancům a e-mailem externistům. Přehledný report následně Karlovi i Marii zobrazuje, kdo si anketu již přečetl, i to, jak ji vyplnil. V předem zadaném termínu systém anketu sám vyhodnotí a rozešle finální pozvánku na společnou akci.
500580
uživatelů, kterým ProCES pomáhá s projekty
150960
požadavků zadaných do systému za měsíc
95280
schválených odměn za rok
Kontaktujte nás
Zavolejte nám a domluvte si schůzku
Tel: +420 739 042 042
Kontaktujte nás mailem a my se s Vámi
spojíme.